Cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă


De fapt, "artrita" nu este o singura boala, ci este un termen sau un mod informal prin care ne referim la o durere articulara sau la o afectiune a articulatiilor. Exista peste de tipuri diferite de artrita si de afectiuni inrudite.

Artrita genunchilor este foarte frecventă și, din păcate, nu este posibil să o preveniți în totalitate. Vă puteți reduce riscul de a dezvolta artrită la genunchi prin alegerea unei diete sănătoase și a stilului de viață. Prevenirea și tratarea corespunzătoare leziunile la genunchi este o altă măsură importantă pe care o puteți lua. Excesul de greutate vă poate pune tensiunea pe genunchi și alte articulații purtătoare de sarcină, crescând riscul de a dezvolta artrită.

De obicei, cel mai bun mod de a pierde în greutate este să vă ajustați dieta și să creșteți cantitatea de exerciții fizice pe care o obțineți.

Ce este artrita psoriazică? Simptome, tratament, cauze și diagnostic!

Dacă nu sunteți sigur ce ar trebui să mâncați sau ce fel de exerciții fizice sunt sigure și potrivite pentru dumneavoastră, discutați cu medicul dumneavoastră. Fă exerciții regulate pentru a construi articulații mai puternice.

Jan 5 Combinația dintre usturoi și lămâie oferă antioxidanți și compuși antiinflamatori care luptă împotriva radicalilor liberi, îmbunătățesc circulația și stimulează detoxifierea naturală a organismului. Din cel mai bun tratament pentru artrita in maini, puteți rezolva această problemă acasă, reducând în mod semnificativ sau chiar eliminând durerea. Durerea articulației șoldului de casă de tratament pentru durerile articulației genunchiului Durere la nivelul pieptului stâng și la braț ceea ce este bun pentru durerea articulară în genunchi Durere în maxilarului se extinde la toți mușchii faciali, însoțite de dureri de. Reacții alergice. Transmiterea infecțiilor Poliartrita reumatoida, osteoartrita Aceasta planta are un continut bogat de acizi α si β-boswelici si are proprietati antireumatice.

Activitatea fizică poate ajuta la construirea masei osoase și la întărirea mușchilor care vă susțin articulațiile, reducând riscul de a dezvolta afecțiuni precum artroza. Exerciții de întărire a mușchilor, cum ar fi ridicarea cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă, utilizarea benzilor de rezistență sau efectuarea de exerciții care folosesc propria greutate corporală pentru a crea rezistență cum ar fi scânduri, ghete sau bărbie.

cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă articulațiile brațelor și ale umerilor doare ce este

Întinderi sau forme de exercițiu care cresc flexibilitatea, cum ar fi yoga. Exerciții pentru a-ți consolida forța în cvadricepsul tău, cum ar fi creșterea picioarelor drepte, buclele de coapsă și urcarea.

Totul despre artrita: tipuri, simptome, diagnostic, tratament

Acestea sunt utile în special pentru reducerea durerii și îmbunătățirea funcției dacă aveți deja artroză în genunchi. Exerciții prietenoase care nu poartă greutăți, cum ar fi înotul. Exerciții de rutină care alternează între lucrul diferitelor grupe musculare și zone ale corpului. Acest lucru poate ajuta la reducerea încordării repetate și a impactului asupra articulațiilor tale.

Artrita reumatoida a tras o articulație decât să trateze

Încorporați acizii grași omega-3 în dieta dvs. Acizii grași Omega-3, cum ar fi DHA și EPA, pot reduce inflamația din corpul vostru și vă ajută să vă păstrați sistemul imunitar funcționând corect. Din acest motiv, consumul de mulți omega-3 poate ajuta la reducerea riscului de a dezvolta artrită reumatoidă și o varietate de alte probleme de sănătate.

Lipiți pește fiert sau copt, deoarece peștele prăjit vă poate crește riscul de boli de inimă. Legume verzi cu frunze, cum ar fi varza de Bruxelles, kale, verdeață de salată și spanac. Anumite semințe și nuci, inclusiv semințele de in, semințele de chia și nuci. Se taie din nou pe sodele zaharoase. Consumul prea mult sifon poate contribui la probleme de greutate, ceea ce vă pune un risc mai mare de a dezvolta artrită. În plus, acizii sau alți aditivi din sodă pot provoca inflamații sau deteriorarea articulațiilor tale.

Dacă mai doriți o băutură dulce, încercați să beți niște suc de fructe în loc de sodă.

Articulații dureroase?! Tratament natural!

Sucul de fructe este adesea foarte zaharos, dar nu este asociat cu un risc crescut de a dezvolta artrita reumatoidă. Persoanele sensibile la gluten pot suferi dureri articulare și inflamații atunci când mănâncă alimente care conțin anumite boabe, inclusiv grâu, secară, orz și bulgur. Discutați cu medicul dumneavoastră despre reducerea glutenului, mai ales dacă sunteți deja predispus la dureri articulare. Încercați o dietă antiinflamatoare.

Unele alimente pot ajuta la prevenirea sau minimizarea simptomelor artritei prin reducerea inflamației în corpul tău. O modalitate populară de a obține o serie de alimente antiinflamatoare este să urmezi dieta mediteraneana.

Puteți combate inflamația articulară consumând: [12] Peşte Nuci si seminte O mare varietate de fructe și legume colorate - în special fructe de pădure, citrice și verzi întunecate și frunze Ulei de măsline extra virgin Fasole Cereale integrale, în special opțiuni fără gluten, precum ovăz și quinoa Condimente antiinflamatoare, cum ar fi usturoiul, turmericul, ghimbirul și scorțișoara [13] X Fundația de încredere pentru artrită sursă Organizația principală dedicată sprijinului și educației artritei Accesați sursa Întrebați medicul despre administrarea glucozaminei.

Prevenirea artritei legate de leziunile genunchiului

Suplimentele de glucosamină vă pot ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea articulațiilor și să încetiniți pierderea cartilajului la genunchi și alte articulații. Discutați cu medicul dumneavoastră despre încercarea suplimentelor de glucozamină, mai ales dacă aveți deja riscul de a dezvolta osteoartrită. Glucozamina poate provoca reacții adverse, cum ar fi greață, arsuri la stomac, stomac supărat și diaree. Nu luați glucozamină dacă sunteți alergic la crustacee.

De asemenea, trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră mai întâi dacă aveți colesterol ridicat sau hipertensiune arterială, deoarece glucozamina poate înrăutăți aceste afecțiuni.

Poliartrita reumatoida | geoparkchallenge.ro

Purtați încălțăminte de susținere, bine adaptată pentru a preveni încordarea genunchiului. Încălțămintea care nu se potrivește bine sau nu îți amortizează corect picioarele îți poate pune eforturi în genunchi, contribuind la dezvoltarea leziunilor de stres în timp.

Alege pantofi cu tălpi bine amortizate, care se potrivesc perfect pe picioare, fără să aluneci. Evitați pantofii cu talie înaltă sau orice pantof cu un toc mai mare de 1 inci 2,5 cmdeoarece aceștia vă pot strânge mușchii gambei și pot pune eforturi excesive pe genunchi și glezne. Împiedicați genunchii răsucite folosind încălțăminte cu talpă antiderapantă dacă intenționați să mergeți pe suprafețe alunecoase, cum ar fi un pământ înghețat sau noroios.

cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă preparate corticosteroide pentru articulații

Evitați fumatul pentru a preveni artrita reumatoidă. Fumatul îți poate crește riscul de a dezvolta artrită reumatoidă, o afecțiune care îți poate afecta genunchii și alte articulații pe tot corpul. Dacă renunțarea la dumneavoastră este dificilă, medicul dumneavoastră vă poate recomanda terapia sau medicamentele pentru a vă facilita.

Poliartrita reumatoida, osteoartrita

Prevenirea artritei legate de leziunile genunchiului Încălziți-vă înainte de a face eforturi pentru a preveni tulpinile și rănile.

Încălzirea înainte de exercițiu poate ajuta la îmbunătățirea circulației și la flexibilitatea genunchilor și a altor articulații, reducând riscul de rănire și durere. Înainte de a face orice fel de exerciții fizice care implică picioarele dvs. De exemplu, o rutină bună de încălzire poate include: [17] trepte cu fiecare picior.

cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă artrita reumatoidă a bolii mâinii umane

Urcă pe o artroza brâului umarului uman sau o scară cu un picior și folosește acel picior pentru a ridica greutatea întregului corp pe pas.

Dă-te înapoi cu același picior. Intinde-te pe spate cu un picior îndoit la genunchi și piciorul plat pe pământ.

Durere ascuțită în genunchiul stâng atunci când mersul pe jos, durere de genunchi

Ține celălalt picior drept în fața ta. Ridicați încet piciorul drept de pe podea în timp ce strângeți abs-urile, apoi reveniți la poziția de pornire. Stai pe podea cu tălpile picioarelor apăsate împreună. Țineți-vă picioarele împreună cu mâinile și aplecați-vă încet înainte, ținându-vă spatele drept. Un flexor de șold în picioare de 30 de secunde pe fiecare parte.

Stai într-o poziție de cotitură cu un picior înainte. Ridicați-vă drept și strângeți abs. Puneți-vă încet înainte pe piciorul din față, asigurându-vă că vă mențineți spatele cât mai drept. Mențineți poziția timp de 30 de secunde înainte de a comuta laturile. Consolidă-ți mușchii nucleului, piciorului și șoldului pentru o susținere suplimentară a genunchiului.

Genunchii sunt mai puțin susceptibili să se rănească dacă mușchii care îi susțin sunt puternici și flexibili.

cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă forum de tratament cu artroza brahială

Faceți exerciții pentru a construi mușchi și a promova flexibilitatea în zona de jos, partea inferioară a spatelui, spatele, șoldurile, genunchii și gleznele. Creează flexibilitate făcând întinderi statice, cum ar fi fluturi, poduri, și întinderi de vițel în picioare. Practicarea yoga este, de asemenea, o modalitate excelentă de a construi atât flexibilitate, cât și forță. Folosiți o formă bună când ghemuiești sau ridici greutăți mari.

Indiferent dacă ridicați greutăți la sală sau mutați sarcini grele la serviciu sau acasă, ghemuirea și ridicarea pot pune eforturi în genunchi. Pentru a vă proteja genunchii în timpul unei ghemuite adânci, țineți-vă picioarele de lățimea umerilor și îndoiți picioarele astfel încât coapsele să fie aproape paralele cu pământul.

Ține spatele drept și încearcă să nu te apleci. Dacă înveți să ridici greutăți, lucrează cu un antrenor cu experiență și începe cu sarcini relativ ușoare. Lucrați treptat până la greutăți mai grele pentru a preveni încordarea pe articulații.

Modul în care îți folosești corpul în timpul sportului și al altor activități fizice poate avea un impact asupra genunchilor. De exemplu, studiile arată că leziunile la genunchi ce este o leziune la genunchi sport pot apărea dacă aveți un control al miezului cum să dezvolți articulații pentru artrita reumatoidă, nu vă flexați genunchii suficient, sau nu aterizați cu picioarele plane atunci când săriți.