Exerciții fizice pentru dureri de genunchi


De aceea, la sfârşitul zilei mulţi dintre noi ne confruntăm cu o senzaţie neplăcută de disconfort şi slăbiciune la nivelul acestor articulaţii.

articulațiile doare dimineața

Ştiri pe aceeaşi temă Durerile de genunchi vin pe cale ereditară: artrita în familie dubleaz Numărul persoanelor care se plâng de dureri de genunchi s-a înmulţit în ultima vreme.

Asta şi din cauza stilului de viaţă sedentar, spun specialiştii. Absenţa exerciţiului fizic scade tonusul muscular, ceea ce duce la o creştere semnificativă a sarcinii pe care articulaţie trebuie să o suporte, pe de o parte. Pe de altă parte, în lipsa mişcării articulaţia nu se lubrifiază şi avem acea senzaţie de înţepenire.

boală articulară la tinerețe

Un nou videoclip creat de Prevention. Este vorba de un exerciţiu pentru a cărui execuţie avem nevoie de doar 30 de secunde.

dureri de stralucire articulara

Aşadar, alege o surpafaţă cu aderenţă bună, stai cu picioarele depărtate la o distanţă puţin mai mare decât cea de la nivelul genunchilor, apoi lasă-te pe vine. Din această poziţie, balansează-te uşor, realizând rotaţii de de grade, pentru a elibra tensiune din articulaţii şi a îmbunătăţi tonusul muscular al gleznelor.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.

Exercitii pentru recuperarea genunchiului