Cum să întărească articulațiile și ligamentele genunchilor


Semne că ești dependentă de cumpărături Genunchii sunt articulații complexe predispuse la diverse leziuni, întrucât sunt nevoiți să facă numeroase mișcări pentru îndeplinirea activităților noastre de zi cu zi. În cazul în care te confrunți cu anumite probleme, îți recomandăm să practici anumite exerciții de întărire pentru genunchii cu leziuni. Genunchii sunt formați din cartilaje, mușchi și oase delicate.

1. Îndoirea șoldurilor cu genunchii întinși

Alături de alte mici componente, acestea oferă genunchilor abilitatea de a-ți sprijini întregul corp. Orice problemă care afectează genunchii îți diminuează, într-o anumită măsură, calitatea vieții, deoarece provoacă dureri și îți îngreunează mersul.

În caz că nu știai, genunchii sunt foarte fragili.

prețuri de medicamente pentru repararea cartilajelor comune tratamentul artrozei cartofului

În plus, starea lor se poate înrăutăți din diverse cauze: înaintare în vârstă, obezitate și activități fizice cu impact puternic. Din fericire, există câteva exerciții care întăresc genunchii cu leziuni și îmbunătățesc sănătatea acestora. Practicarea lor este indicată chiar și atunci când simți dureri în această zonă a corpului.

medicament pentru evaluarea ligamentelor și articulațiilor pastile de genunchi pentru dureri articulare

Îndoirea șoldurilor cu genunchii întinși Acest exercițiu întărește genunchii și ajută la repararea mușchilor și a ligamentelor deteriorate. Chiar dacă, în primul rând, sunt solicitate șoldurileși genunchii sunt implicați în mișcările efectuate. Instrucțiuni Întinde-te pe o saltea de yoga.

Coate-umeri

Ține genunchii îndoiți și tălpile pe saltea. Întinde un picior cât poți de tare, apoi ridică-l la aceeași înălțime cu genunchiul îndoit al celuilalt picior. Ține-l ridicat timp de trei secunde. Apoi revino încet și treptat la poziția inițială. Execută opt repetări cu fiecare genunchi. Ridicări laterale ale genunchilor Ridicările laterale ale genunchilor antrenează mușchii abductori și adductori, dar și pe cei din jurul genunchilor.

trece în revistă complexul de glucosamină condroitină medicamentul articulației glucozei

Acest exercițiu reduce rigiditatea articulațiilor și grăbește vindecarea în urma loviturilor și a leziunilor. Te-ar putea interesa și: 5 exerciții pentru fortificarea genunchilor Instrucțiuni Întinde-te pe o parte pe o saltea de yoga cu piciorul de dedesubt îndoit și cel de deasupra întins complet.

Ține mâinile pe podea pentru a te sprijini. Ridică ușor șoldurile. Apoi ridică și coboară piciorul întins.

Cum să întărească articulațiile și ligamentele genunchilor Exerciţii pentru articulaţiile genunchilor şi mâinilor ca tratamentul articular Artroza 1 articulației carpiene artrita se bate pe degetele de la picioare, boli ale oaselor și articulațiilor adulte tratament articular și al coloanei vertebrale. Tratamentul umflat al articulațiilor tratament complex al articulațiilor picioarelor, cum se tratează edemul articular tratament articular druskininkai.

Execută trei seturi a câte opt repetări pe fiecare parte a corpului. Extensii pentru genunchi Extensiile genunchilor sunt exerciții care ajută la restabilizarea mișcării articulațiilor atunci când te confrunți cu tensiune musculară sau leziuni ușoare. Nu este recomandat să practici extensiile dacă ai probleme la îndoirea și întinderea genunchilor.

Acest exercițiu se face într-un ritm lent.

Dr. Vlad Predescu - cauzele durerilor de genunchi de ce se îmbolnăvesc articulațiile când este rece

Va trebui să ridici, dar și să cobori piciorul pentru a-ți antrena mușchiul cvadriceps. Stai pe scaun sau pe un postament ferm cu brațele pe lateral și spatele drept. Ridică un picior cât poți de tare.

Ruptura de ligament incrucisat anterior – tratament modern, recuperare 100%

Ține-l așa timp de trei secunde. Îndoaie genunchiul pentru a coborî piciorul la sol.

inflamația cartilajului articular al genunchiului schema de tratament pentru artroza genunchiului

Revino la cum să întărească articulațiile și ligamentele genunchilor inițială cu mișcări lente. Execută trei seturi a câte 8 — 10 repetări cu fiecare picior. Extensii cu coborârea piciorului Poți practica acest exercițiu fizic pe pat sau pe o saltea de yoga.

unguent pentru articulații și vene unguent pentru articulații alege

Sprijină-ți partea din spate a genunchilor pe o pernă sau un prosop înfășurat. În acest fel, facilitezi îndoirea genunchilor. Instrucțiuni Stai pe spate pe suprafața dorită, cu un picior întins și celălalt pe pernă. Ține mâinile pe lateral și spatele drept.

Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase

Întinde piciorul aflat pe pernă. Cu mișcări lente, adu-l înapoi la sol. Execută trei seturi a câte 8 — 10 repetări fiecare. Citește și: 5. Genuflexiuni la perete Genuflexiunile la perete reprezintă o modalitate excelentă de a-ți antrena cvadricepșiigenunchii cu leziuni și mușchii fesieri.

Exerciții care îți întăresc articulațiile și ligamentele

Dacă ai suferit o traumă la articulații, trebuie să practici acest exercițiu cu mare atenție, deoarece mișcările executate pot agrava situația. Instrucțiuni Sprijină-te cu spatele de perete și ai grijă să îl ții drept. Depărtează picioarele la nivelul umerilor. Coboară șoldurile, fără ca genunchii să treacă de vârfurile degetelor de la picioare. Ține brațele întinse în față, pentru a-ți menține echilibrul. Ridică-te în picioare.

Cât și cum se vindecă ligamentul genunchiului - Simptome De Tulpina Glezna

Execută trei seturi a câte 12 repetări. Practicarea acestor exerciții în mod regulat ajută la ameliorarea durerilor de genunchi și la tratarea leziunilor. Totuși, este important să execuți toate mișcările cu atenție, deoarece, în caz contrar, poți agrava problema.