Durerea de spate lombara remedii, Tratament și opțiuni în durerea lombară


Nu se numără printre remedii pentru durerile de spate, ci este mai degrabă un avertisment.

Top 10 Remedii Naturale pentru Durerile de Spate

Opinia generală este aceea că dacă vei sta câteva zile în pat, sigur îţi va trece. Nimic mai greşit!

preparare articulară teraflex

Specialiştii spun că statul îndelungat în poziţia culcat nu face decât să înrăutăţească problema. Cea mai bună poziţie este pe spate, dar cu perne sub genunchi.

Tratament și opțiuni în durerea lombară Tratament naturist pentru ameliorarea durerilor de spate Antiinflamatoarele sunt extrem de agresive cu stomacul tau, cauzand aciditate crescuta, dureri de stomac si arsuri puternice.

Nu dormi cu faţa în jos, pentru că această poziţie te forţează să ridici capul pentru a respira şi aşa te alegi şi cu dureri de gât.

boala articulațiilor palmare ori de câte ori găseşti câteva minute libere, ajută foarte mult. Fă o baie caldă Căldura ajută la creşterea elasticităţii muşchilor, aşa că fă o baie fierbinte de 20 de minute.

nvpc pentru dureri articulare

Dacă se adaugă în apă puțină sare de mare, aceasta va reduce durerea de spate lombara remedii şi va ameliora durerile de spate şi va da o stare plăcută de relaxare. Este unul dintre cele mai plăcute remedii pentru durerile de spate — tot ce trebuie să faci este să stai în cadă, relaxată, pentru 30 de minute.

Foloseşte gheaţă Gheaţa ajută la reducerea inflamaţiei şi la eliminarea disconfortului, pentru că nervii nu mai trimit semnale dureroase la creier.

durere la nivelul soldului care ajută

Pune gheaţă într-un prosop şi ţine-l pe zona dureroasă timp de de minute. Bea lapte 10 alimente care conțin mai mult calciu decât laptele Pentru a preveni sau ameliora durerile de spate, este necesar să consumi zilnic alimente bogate în calciu care îți întăresc oasele şi îți protejează coloana vertebrală, precum varza, broccoli, spanacul, peştele şi alimente bogate în vitamina D. Poți lua un plus de calciu şi magneziu sub formă de complex de vitamine sau poți consuma alimente bogate în magneziu, precum legume verzi, cartofi, banane, cereale, seminţe, lapte, peşte sau soia.

Stresul Fumatul Există un risc mai mare de a suferi de dureri de spate pe măsură ce înaintați în vârstă - durerile de spate sunt mai frecvente la persoanele între 30 și 50 de ani. Există de asemenea un risc mai mare de a suferi de dureri de spate dacă nu faceți sport în mod regulat și dacă stați la birou pe perioade lungi de timp. Însă uneori suferiți de dureri de spate pentru că ați făcut prea mult sport!

Bea ceai de muşeţel Ceaiul de muşeţel calmează ţesutul muscular, scrie healthline. Adaugă o lingură de flori de muşeţel într-o cană cu apă clocotită, infuzează pentru 15 minute. Bea maximum trei ceşti de infuzie de muşeţel zilnic pentru a calma ţesuturile musculare tensionate.

evaluarea celor mai bune medicamente pentru articulații

Aceste remedii pentru durerile de spate pot ajuta la ameliorarea simptomelor neplăcute, dar ține cont că problema care persistă pe termen lung necesită o vizită la medic!