Nutriție pentru durerea articulațiilor genunchiului


Acestea pot fi ameliorate de mentinerea unei vieti active, o greutate aflata in limitele normale si chiar injectii cu steroizi sau operatie.

nutriție pentru durerea articulațiilor genunchiului medicamente pentru artroza cotului

Insa recentele cercetarin arata ca pana la gesturi extreme, cum este operatia, merita incercate si alte abordari, ce tin in primul rand de alimentatie, conform Health. Soia Persoanele care se confrunta cu astfeld e dureri au simtit mai putin discomfort si au luat mai putine mefdicamente dupa ce au consumat soia in fiecare zi, timp de 3 luni, a aratat un studiu realizat la Universitatea de Stat Oklahoma.

Printre altele, soia contine hormoni cu proprietati anti inflamatoare.

nutriție pentru durerea articulațiilor genunchiului lista cremelor comune

Poate fi consumat cu rezultate excelente lapte de soia, dar si burgerii de soia, consumati de obicei in perioada postului. Fructe Cele mai prietenoase fructe cu cei care sufera de dureri de genunchi asociate cu osteoartrita sunt cele bogate in Vitamina C, precum kiwi, portocalele, mango, grepfrut si papaya. Oamenii de stiinta australieni, care au testat o astfel de dieta pe de pacienti, sunt de parere ca tot secretul sta in Vitamina C, care protejeaza articulatiile de la genunchi.

Despre durerile articulare

Peste Multe studii au aratat ca pestele si uleiul de peste amelioreaza durerile articulatiilor in cazul artritei reumatoide. Unul dintre acestea aratat ca acizii grasi omega 3 nu numai ca blocheaza chimicalele care cauzeaza inflamatiile specifice osteoartritei, insa protejeaza si cartilajele din zona genunchilor. Se recomanda pestele gras, de doua ori pe saptamana sau un gram de omega 3 sub forma de capsula, zuilnic.

nutriție pentru durerea articulațiilor genunchiului artrita degetului de la picior post-traumatic