Durere la nivelul feselor


Exercitiile fizice sunt adesea cel mai bun mijloc pentru a scapa de durere.

Durere la nivelul feselor și a piciorului, semne și simptome...

Ele pot fi diversificate in functie de factorii care cauzeaza aceste dureri. Ce este sciatica sau sindromul muschiului piriform? Nervul sciatic, cel mai mare nerv din corp, este lat cat degetul mare si coboara din zona lombara prin fese spre zona posterioara a coapselor, catre labele picioarelor. Cand nervul e comprimat sau intins in zona lombara, devine iritat.

recenzii ale durerilor de genunchi

In loc sa transmita mesaje de miscare de la maduva catre picioare, transmite mesaje de durere. Aceasta afectiune se numeste sciatica.

Multe lucruri pot duce la o compresie: artrita, o tumoare, o hernie de disc, o infectie in coloana durere la nivelul feselor o leziune. Durerea apare in general pe o singura parte si cel mai adesea incepe in fese.

Sciatica: exercitii impotriva durerilor

Uneori se manifesta ca o amorteala sau o slabiciune in picior sau in laba piciorului, creand dificultati la mers. Pacientii se plang de obicei de o durere profunda in fese care devine chinuitoare atunci cand stau asezati, urca scarile sau stau ghemuiti. Studii in Finlanda au aratat ca predispozitia la dureri de spate, in general si la sciatica in particular este predominant genetica.

Cercetatorii au identificat o mutatie genetica ce distruge proteina care ajuta corpul la mentinerea integritatii cartilajelor dintre discuri.

Durere la nivelul feselor

Daca parintii sufera de sciatica, este foarte probabil ca si copii sa pateasca la fel. Una dintre cele mai frecvente cause ale durerii sciatice este sindromul muschiului piriform. Muschiul piriform este muschiul rotator extern din centrul pelvisului care trece prin fese si ajunge deasupra marelui trocanter al femurului — protuberanta mare de pe partea superioara externa a coapsei.

Nervul sciatic trece chiar pe sub muschiul piriform. Cand muschiul piriform e contractat, nervul sciatic este comprimat, provocand iritatii si toate simptomele sciatice descrise mai sus. O activitate fizica repetata, puternica, ce solicita zona lombara, fesele si soldul poate duce la inflamarea acestui muschi.

amelioreaza durerea in articulatiile soldului

La durere la nivelul feselor si daca stati asezati pe ceva ce apasa direct asupra muschiului, de exemplu pe portofel. Si daca nu aveti conditie fizica buna de poate intampla antiinflamatoare nesteroidiene pentru tratamentul articulațiilor lucru.

Slabiciunea muschiului soldului si a fesierilor va duce la contractarea muschiului piriform si la comprimarea nervului sciatic.

unde să înceapă tratamentul artrozei de gradul II

Exercitii pentru sciatica Sunt unii medici care recomanda de regula odihna pacientilor timp de zile dupa o criza de durere, insa lipsa de activitate nu face decat sa accentueze durerea prin lipsa de miscare a muschilor si a structurilor coloanei vertebrale. Exercitiile fizice permit fluidizarea discurilor intervertebrale si ajuta la intarirea muschilor abdomenului si spatelui.

Aceste exercitii sunt de mai multe tipuri, in functie de cauza durerii si de regula se folosesc intinderile pentru diferite categorii de muschi.

durere in fesa

Prin miscare, muschii se fortifica accelerand procesul de recuperare si se previne aparitia unor incidente dureroase viitoare. Inainte de a incepe sa executati astfel de exercitii este bine sa consultati un specialist inainte.

  • Detalii Durere în fese și coapse — Sindromul piriform Durerea în fese si portiunea posterioara a coapselor poate traduce existenta unei inflamatii a muschiului piriform, care stabilizeaza centura pelvina.
  • Sindromul Piriformis Sindromul Piriformis este o afecțiune neuromusculară, caracterizată prin comprimarea sau încarcerarea nervului sciatic de către mușchiul piriform, provocând durere, furnicături și amorțeală la nivelul feselor și de-a lungul traiectului nervului sciatic către picior.
  • Durerea în fesă, numită în termeni științifici și durere în regiunea gluteală, este un simptom clinic rar descris de către pacienți și are la bază afectarea țesuturilor situate în această regiune anatomică țesutul muscular, fibros, nervos, adipos, osos.

Este foarte important sa se puna un diagnostic asupra cauzelor durerilor, intrucat sciatica poate fi provocata si de o infectie sau o tumoare, care sa necesite atentie medicala imediata. Incepeti cu intinderi.

Durerea în fesă

Faceti cate 10 repetari din fiecare. Durerea poate fi acompaniata de o inflamare usoara care va limita gama miscarilor si va ingreuna exercitiile. Faceti miscari lente si stranse. Nicio miscare nu trebuie sa doara.

unguent pentru articulații de la umflare și durere

Aplicati gheata pe spate 10 minute pentru a calma zona, apoi faceti din nou intinderi. Puteti repeta secventa intindere-gheata-intindere de cateva ori sau pana cand durerea cedeaza si simtiti ca ati restabilit toate miscarile.

Exercitii cu un genunchi la piept.

Durere la nivelul feselor și a piciorului, semne și simptome, Durere la nivelul feselor

Intindeti-va pe spate pe o suprafata plana. Indoiti genunchii pentru a detensiona spatele.

  • Cauze, tratament și exerciții eficiente Radiografie a fesei și a pelvisului din față, AP Durere la nivelul feselor Durere in fese si picioare pana in calcaie?
  • Durere in fese si picioare pana in calcaie?
  • Examenul imagistic de diagnostic al durerilor de fund Uneori poate fi necesar imagistica X, MRCT sau ultrasunete de diagnostic pentru a determina cauza exactă a problemei.

Prindeti cu mainile impreuna partea din spate a unui genunchi. Daca nu ajungeti la genunchi, cuprindeti spatele coapselor cat mai aproape de genunchi.

Ambii genunchi la piept. Va intindeti pe spate pe o suprafata plana.

Afectiunea provoaca adesea simptome similare cu sciatica.

Indoiti genunchii pentru a detensiona spatele, iar talpile lasati-le lipite de podea.